| Назва | Наукові записки НаУКМА. Т. 175, Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота / Національний університет "Києво-Могилянська академія". | Місто | Київ : | Видавництво | ТОВ «Аграр Медіа Груп», | Рік | 2015. | Обсяг | 77 с. | Редколегія | Гірник А. М., канд. філос. наук – голова редколегії (НаУКМА) Букач М. М., д-р пед. наук (Чорноморський державний університет імені Петра Могили) Васютинський О. В., д-р психол. наук (НаУКМА, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України) Грига I. M., канд. мед. наук (НаУКМА) Карамушка Л. М., д-р психол. наук (Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України) Максименко С. Д., д-р психол. наук, академік НАПН України (Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України) Мейжис І. А., д-р пед. наук (Чорноморський державний університет імені Петра Могили) Мещанінов О. П., д-р пед. наук (Чорноморський державний університет імені Петра Могили) Оржеховська В. М., д-р пед. наук (НаУКМА, Інститут проблем виховання НАПН України) Рибалка В. В., д-р психол. наук (НаУКМА, Інститут проблем виховання НАПН України) Сватко Ю. І., д-р філол. наук (НаУКМА) Свистун В. І., д-р пед. наук (НаУКМА, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України) Трач Р., д-р філософії в галузі педагогіки (НаУКМА, Університет ім. Сейнт Джона Фішера, США) Ягупов В. В., д-р пед. наук (НаУКМА, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України) Яковенко С. І., д-р психол. наук (НаУКМА, Національна академія внутрішніх справ) Голубєва М. О., канд. пед. наук – відповідальний секретар (НаУКМА) | Рецензенти | Киричук О. В., д-р пед. наук, професор, академік НАПН України (Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості України) Вятчаніна Л. І., канд. біол. наук, професор Київського славістичного університету | Упорядники | Голубєва М. О., канд. пед. наук, доцент (НаУКМА) | Предмет | Педагогіка – Наукові збірники Психологія – Наукові збірники Соціальна робота – Наукові збірники |
Сватко Ю. І. Онтоепістемологія конфлікту як складова конфліктологічної експертизи: індикатори, мова, рішення (за лаштунками інформаційного маскараду). С. 3-21 [Повний текст PDF] Ягупов В. В. Професійний розвиток особистості фахівця: поняття, зміст та особливості. С. 22-28 [Повний текст PDF] Радченко М. І., Голубєва М. О., Бахтіярова Х. Ш. Засоби активізації пізнавальної діяльності студентів на лекціях. С. 29-32 [Повний текст PDF] Вавілова Г. В., Жулківська А. М. Інформаційно-комунікаційні технології – ефективний педагогічний засіб формування комунікативної компетентності студентів ВНЗ. С. 33-36 [Повний текст PDF] Чуканова С. О. Професійна підготовка фахівців із бібліотекознавства та інформології в системі вищої освіти США. С. 37-40 [Повний текст PDF] Мазін Д. М. Взаємне редагування письмових текстів на заняттях з англійської мови: фактори успішного впровадження. С. 40-43 [Повний текст PDF] Піроженко І. Д., Шаповалова В. І., Селівакіна С. І. Особливості викладання англійської мови майбутнім абітурієнтам. С. 43-46 [Повний текст PDF] Чернобровкіна В. А. Внутрішня свобода особистості: досвід психологічного дослідження. С. 47-52 [Повний текст PDF] Виноградов О. Г., Ковалевська Ю. А. Вимірювальна модель Шкали загальної каузальної орієнтації. С. 53-57 [Повний текст PDF] Бондаренко Н. Б. Супровід групи самодопомоги осіб, які мають проблеми психічного здоров’я. С. 58-60 [Повний текст PDF] Макаренко О. М., Андрейчева А. О. Поняття девіантної поведінки в соціальному та психологічному аспектах. С. 61-64 [Повний текст PDF] Бойко О. М., Кабаченко Н. В., Cемигіна Т. В. Академізація соціальної роботи в Україні: рефлексії щодо досвіду. С. 65-69 [Повний текст PDF] Семигіна Т. В., Лиховид Д. О. Колективне наснаження і самоорганізація територіальної громади. С. 70-74 [Повний текст PDF] Відомості про авторів. [Повний текст PDF] Зміст. [Повний текст PDF] |