| Назва | Наукові записки. Том 96, Соціологічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська академія". | Місто | Київ : | Видавництво | [Аграр Медіа Груп], | Рік | 2009. | Обсяг | 98 с. | Редколегія | Оссовський В. Л., Паніотто В. І., Хмелько В. Є., Оксамитна С. М., Виноградов О. Г., Костенко Н. В., Танчер В. В., Бондар В. С. | Рецензенти | Макеєв С. О., Головаха Є. І. | Упорядники | Бондар В. С. | Предмет | Соціологія - Наукові збірники |
Бондар В. С., Яковлєв М. В. Мультимодальна етнографія як сучасний напрям якісних досліджень. С. 3-6. [Повний текст PDF] Хуткий Д. О. Аспекти, критерії і виміри стратифікації сучасних суспільств у процесі міжсуспільного відбору. С. 7-12. [Повний текст PDF] Оксамитна С. М., Васильченко А. А. Соціальна диференціація освітніх можливостей за результатами міжнародного проекту PISA : досвід для України. С. 13-21. [Повний текст PDF] Малиш Л. О. Освітній рівень української молоді крізь призму вимог ринку праці. С. 22-32. [Повний текст PDF] Хутка С. В. Крос-секційний вимір зв'язку соціальної адаптованості особистості та позиції в соціально-стратифікаційній структурі за умов радикальних суспільних змін в Україні. C. 33-39. [Повний текст PDF] Панченко А. С. Експертна думка, її ідентифікація в думці громадській. С. 40-43. [Повний текст PDF] Іванов О. В. Дослідження міжнародної комунікації політичних еліт методом контент-аналізу. С. 43-49. [Повний текст PDF] Kostiuchenko T. CPSU and Komsomol Activists Within the Current Ukrainian Political Elite : Analysis of Biographies and Connections. С. 49-54. [Повний текст PDF] Забузова В. В. Методи дослідження аудиторій масової комунікації : преса, радіо, телебачення та інтернет. С. 55-60. [Повний текст PDF] Большов Є. С. Прогнозування рівня участі електорату в голосуванні як фактор точності прогнозів результатів виборів.. С. 61-67. [Повний текст PDF] Богданова О. В. Наскільки релігійним є українське суспільство? Порівняльний аналіз показників релігійності за даними міжнародної програми соціальних опитувань (ISSP, 2008). С. 67-73. [Повний текст PDF] Підлужна О. П. Система цінностей як основа формування культури споживання. С. 73-77. [Повний текст PDF] Набруско І. Ю. Шопінг як специфічна соціокультурна практика сучасного суспільства. С. 77-81. [Повний текст PDF] Марценюк Т. О., Рождественская О. А. Гендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)1. С. 82-88. [Повний текст PDF] Дієва Т. С. Родові поселення України: почуття відданості спільноті як показник успішності. С. 88-93. [Повний текст PDF] Вовкогон Ю. О. Реабілітація залежних від наркотичних речовин: інституційний вимір. С. 94-98. [Повний текст PDF] Відомості про авторів. [Повний текст PDF] Зміст. [Повний текст PDF] |