| Назва | Наукові записки. Том 150, Філологічні науки (Літературознавство) / Національний університет "Києво-Могилянська академія". | Місто | Київ : | Видавництво | ТОВ "Аграр Медіа Груп", | Рік | 2013. | Обсяг | 116 с. | Редколегія | Моренець В. П., д-р філол. наук – голова редколегії (НаУКМА) Агєєва В. П., д-р філол. наук (НаУКМА) Брюховецький В. С., д-р філол. наук (НаУКМА) Іванюк С. С., канд. філол. наук (НаУКМА) Квіт С. М., д-р філол. наук (НаУКМА) Масенко Л. Т., д-р філол. наук (НаУКМА) Наливайко Д. С., д-р філол. наук, чл.-кор, Інститут літератури імені Т. Г. Шевченко. НАН України. Панченко В. Є., д-р філол. наук (НаУКМА) Шалагінов Б. Б., д-р філол. наук (НаУКМА) Пелешенко Н. І. – відповідальний секретар (НаУКМА) | Рецензенти | Пастух Т. В., д-р філол. наук, доцент кафедри української літератури імені акад. Михайла Возняка Львівського національного університету імені Івана Франка Дмитренко В. І., д-р. філол. наук, професор, завідувач кафедри світової літератури Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | Упорядник | Моренець В. П., д-р філол. наук, професор (НаУКМА) | Предмет | Філологія - Наукові збірники. |
Борисюк І. В. Музика як культурний текст у романі «Ворошиловград» С. Жадана С. 3-8 [Повний текст PDF] Демська-Будзуляк Л. М. Антипозитивістичний поворот та початок українського модерного літературознавства C. 8-13 [Повний текст PDF] Ісіченко Ігор, архиєпископ. Аксіологічний вимір художнього світу Григорія Квітки-Основ’яненка (повість «Добре роби, добре й буде») C. 14-17 [Повний текст PDF] Жодані І. М. Взаємодія літератури та орнаменту у книзі Віри Вовк «Вікно навстіж» C. 17-22 [Повний текст PDF] Кандинська В. П. Образ митця-естета в автобіографічній повісті Уляни Кравченко«Хризантеми» C. 23-29 [Повний текст PDF] Когут О. В. Жіночий деконструкт як головна парадигма сюжету п’єси Павла Ар’є «Кольори» C. 29-32 [Повний текст PDF] Комаренець І. В. Художньо-стильова еволюція Ігоря Римарука C. 33-39 [Повний текст PDF] Нескородяна О. П. Поетика тілесності у «Странствованіях» Василя Григоровича-Барського C. 40-44 [Повний текст PDF] Ніколенко В. А. Канон української класики у роботах М. Зерова C. 44-51 [Повний текст PDF] Новик О. П. Художнє переосмислення образу Тараса Шевченка в оповіданні Івана Андрусяка «Нечиста сила» C. 52-55 [Повний текст DF] Панченко В. П. Диптих про втрачену свободу C. 55-63 [Повний текст PDF] Полюхович О. П. «Плинна» ідентичність у прозі Ігоря Костецького C. 64-69 [Повний текст PDF] Семків Р. А. Бурлескний гумор у «Зачарованій Десні» О. Довженка C. 69-73 [Повний текст PDF] Стороженко Л. Г. Філософсько-етична проблематика прози Бориса Тенети C. 73-77 [Повний текст PDF] Ткачук Г. С. Простір зростання: образ міста у повісті Юрія Смолича «Дитинство» C. 77-80 [Повний текст PDF] Білоножко Л. В. Словесна музика як засіб психологізації та естетизації художньої оповіді у романі Т. Моррісон «Джаз» C. 81-87 [Повний текст PDF] Глодзь Г. Л. «З днем народження, Вандо Джун» Курта Воннегута: драматичне переосмислення гомерової «Одіссеї» C. 87-91 [Повнйи текст PDF] Кулешір М. М. Розвиток апокаліптичного жанру в романах Дж. Уіндема та Дж. Крістофера C. 91-97 [Повний текст PDF] Семенова Д. С. Екзотичні пригодницькі романи для юнацтва в українській та польській літературах: два структурні типи з огляду на національну ідентичність C. 98-105 [Повний текст PDF] Шалагінов Б. Б. Проект модерності у ранніх німецьких романтиків C. 105-110 [Повний текст PDF] Відомості про авторів [Повний текст PDF] Зміст [Повний текст PDF] |